Doe mee met Amnesty's Spoedacties

Razendsnel actievoeren als iemand in gevaar is. Dat is de kracht van onze spoedacties. Snel, simpel en doeltreffend: duizenden mensen, waar ook ter wereld, sturen een bericht naar machthebbers als iemand wordt gemarteld, bedreigd of onterecht gevangenzit. In korte tijd worden zoveel oproepen verstuurd, dat ze niet genegeerd kunnen worden. Dat werkt. Hoe meer mensen aan de spoedacties meedoen, hoe groter onze vuist is tegen onrecht.

Snel en simpel

Jij hebt de macht om mensen vrij te krijgen. Als iemand in gevaar is, ontvang je per e-mail een oproep. Met één druk op de knop steun je de actieoproep.

Aanmelden spoedacties

Vul je gegevens in en ontvang gemiddeld 2 keer per maand spoedacties per e-mail.

Amnesty International gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden voor commerciële doeleinden. Wanneer je meedoet aan een actie worden alleen je naam en woonplaats doorgegeven aan de autoriteiten. Wij gebruiken ze om je de spoedacties toe te sturen en om je incidenteel te kunnen informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen.