Voor vragen bel: 020–626 44 36

Jouw donatie

Stop onrecht. Steun Amnesty.

Wereldwijd worden mensenrechten geschonden. Mensen worden gemarteld omdat ze hun mening geven. In elkaar geslagen omdat ze homo zijn. Achtergesteld omdat ze vrouw zijn. Veroordeeld tot de doodstraf of zonder eerlijk proces. Vreedzame demonstranten verdwijnen achter de tralies.

Amnesty maakt onrecht zichtbaar en zet de daders onder druk

Amnesty onderzoekt het onrecht en maakt het zichtbaar aan de wereld. Dit doen we via rapporten, persberichten, lobby, acties en campagnes. Zo worden regeringen en bedrijven onder druk gezet om de schendingen te stoppen, slachtoffers vrij te laten of hun beleid te veranderen. Daarnaast steunt Amnesty lokale organisaties en activisten die opkomen voor de mensenrechten in hun land.

Ieder mensenleven is een strijd waard

Amnesty boekt successen. Mensen worden vrijgelaten, martelingen worden gestopt, beleid wordt veranderd. Al duurt het decennia om wetgeving aangepast te krijgen, of jaren om een gevangene vrij te krijgen, Amnesty geeft niet op.

Jouw donatie geeft mensen vrijheid

Helaas blijft onze strijd nodig. Met jouw bijdrage, kunnen we meer onderzoek doen, meer acties voeren en meer mensen redden. Jouw donatie geeft mensen vrijheid. Met een jaarlijkse bijdrage vanaf € 10,- ben je ook lid van Amnesty en geef je ons jouw stem. Vul vandaag het formulier nog in.

Andere manieren om Amnesty te steunen

Er zijn meerdere manieren om ons mensenrechtenwerk te steunen. Bekijk hier alle mogelijkheden.

Amnesty is financieel afhankelijk van de bijdragen van donateurs en leden zoals jij. Het bijhouden van wie wat aan ons geeft, helpt ons enorm om zo effectief en efficient mogelijk fondsen te werven. Je kan echter ook een donatie doen op ons rekeningnummer: NL45 TRIO 0198100000. Dan hebben wij geen gegevens van jou.

Jouw donatie

Met een jaarlijkse bijdrage van € 10,- ben je al lid. Een hogere bijdrage is van harte welkom.

Kies betaalfrequentie en bedrag:

U bent het bedrag vergeten
Postcode * is verplicht.
Huisnr. * is verplicht.
Toevoeging is verplicht.
Straatnaam * is verplicht.
Telefoon is verplicht.
Wij hebben uw rekeningnummer nodig voor de betaling
Wij hebben uw bic-nummer nodig voor de betaling
Privacy | Nieuwsbrief | SEPA disclaimer

Algemeen: Amnesty International gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Meer lezen over privacy

Nieuwsbrief: als lid of donateur van Amnesty International ontvang je maandelijks het belangrijkste actienieuws per e-mail en gebruiken wij je e-mailadres om je incidenteel te kunnen informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Wil je minder of geen e-mail meer ontvangen, dan kun je je op elk moment afmelden voor deze e-mails via de afmeldmogelijkheid in elk bericht dat je ontvangt of via ons contactformulier.

SEPA: met een machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om doorlopend het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.