Voor vragen bel: 020–626 44 36

Jouw donatie

Steun de vrijheid in Hongarije

Mensenrechtenverdedigers in Hongarije hebben onze solidariteit hard nodig. Zij werken onder grote druk sinds de Fideszpartij van premier Orbán aan de macht is. Orbán beperkt de vrijheid door de wetgeving aan te passen en creëert angst onder de bevolking met grote publiekscampagnes. Nu zijn partij wederom de verkiezingen heeft gewonnen, is het belangrijk om te zorgen dat mensenrechtenverdedigers in Hongarije hun werk kunnen blijven doen.

Daarom vragen we je de mensenrechtenverdedigers in Hongarije te steunen met een donatie van € 1,-. Jouw euro gaat direct naar Amnesty Hongarije.

Steun de mensenrechtenverdedigers nu met een gift of bekijk eerst hun verhalen.

Amnesty verwerkt jouw gegevens natuurlijk volgens wet en regelgeving. Wil je toch liever geen gegevens invullen? Je kan ook een donatie doen op ons rekeningnummer: NL45 TRIO 0198100000. Zet bij de mededeling: 'Hongarije'. Dan gaat jouw bijdrage daar naartoe.

Jouw donatie

Jouw euro gaat direct naar Amnesty Hongarije.

Kies je bedrag voor een éénmalige donatie:

U bent het bedrag vergeten
Postcode * is verplicht.
Huisnr. * is verplicht.
Toevoeging is verplicht.
Straatnaam * is verplicht.
Telefoon is verplicht.
Wij hebben uw rekeningnummer nodig voor de betaling
Wij hebben uw bic-nummer nodig voor de betaling
Privacy | Nieuwsbrief | SEPA

Algemeen: Amnesty International gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Meer lezen over privacy

Nieuwsbrief: als lid of donateur van Amnesty International ontvang je maandelijks het belangrijkste actienieuws per e-mail en gebruiken wij je e-mailadres om je incidenteel te kunnen informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Wil je minder of geen e-mail meer ontvangen, dan kun je je op elk moment afmelden voor deze e-mails via de afmeldmogelijkheid in elk bericht dat je ontvangt of via ons contactformulier.

SEPA: met een machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om doorlopend het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.