Voor vragen bel: 020–626 44 36

Uw gift

Steun Amnesty’s educatieprogramma voor het MBO

Amnesty International wil haar educatieprogramma uitbreiden naar studenten in het MBO. Daarmee worden MBO-studenten zich bewust van hun eigen rechten. En daarnaast leren ze hoe ze mensenrechten toe moeten passen in hun toekomstige beroep. Want in de jeugdzorg, als onderwijsassistent, als verpleegkundige of politieman krijgen ze veel met mensenrechten te maken.

Door nú te investeren in mensenrechteneducatie op het MBO, investeren we in een menswaardige samenleving van morgen.

Wat kost het?

• Met uw gift van 50 euro kunnen we een hele klas voorzien van lesmateriaal.
  • Voor in totaal 375 euro kunnen we één gastles op een MBO-school geven.
  • Met een bijdrage van 1500 euro bekostigt u een workshop voor een groep MBO-docenten.

Uw gift

Kies uw bedrag voor uw éénmalige gift:

U bent het bedrag vergeten
Postcode * is verplicht.
Huisnr. * is verplicht.
Toevoeging is verplicht.
Straatnaam * is verplicht.
Telefoon is verplicht.
Wij hebben uw rekeningnummer nodig voor de betaling
Wij hebben uw bic-nummer nodig voor de betaling
Privacy / SEPA disclaimer

Algemeen: Amnesty International gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Meer lezen over privacy

SEPA: met deze machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om eenmalig een incasso-opdracht te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om eenmalig het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.