Voor vragen bel: 020–626 44 36

Jouw donatie

Kom op voor de vrijheid van Nasrin

38 jaar cel plus 148 zweepslagen

Dat is de straf die de prominente Iraanse mensenrechtenadvocaat Nasrin Sotoudeh kreeg opgelegd. Volgens de Iraanse autoriteiten bracht zij de nationale veiligheid in gevaar en moedigde ze corruptie en prostitutie aan. Verzonnen aanklachten, alleen bedoeld om haar het zwijgen op te leggen.

Wat Nasrin wordt aangedaan is uiterst wreed. Met handtekeningenacties en internationale lobby voeren we de druk op de Iraanse autoriteiten op om haar onmiddellijk vrij te laten. Jij kunt daarbij helpen. Steun ons met een gift. Zo kunnen we samen nog harder strijden voor mensen die de moed hebben op te komen voor de rechten van anderen.

Steun met een donatie of word lid! Je bent al lid met een bijdrage van € 10,- per jaar.

Alleen dankzij jouw betrokkenheid kunnen we onze strijd voortzetten voor mensen zoals Nasrin Sotoudeh.

Jouw donatie

Met een jaarlijkse bijdrage van € 10,- ben je al lid. Een hogere bijdrage is van harte welkom.

Kies betaalfrequentie en bedrag:

U bent het bedrag vergeten
Postcode * is verplicht.
Huisnr. * is verplicht.
Toevoeging is verplicht.
Straatnaam * is verplicht.
Telefoon is verplicht.
Wij hebben uw rekeningnummer nodig voor de betaling
Wij hebben uw bic-nummer nodig voor de betaling
Privacy | Nieuwsbrief | SEPA disclaimer

Algemeen: Amnesty International gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Meer lezen over privacy

Nieuwsbrief: als lid of donateur van Amnesty International ontvang je maandelijks het belangrijkste actienieuws per e-mail en gebruiken wij je e-mailadres om je incidenteel te kunnen informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Wil je minder of geen e-mail meer ontvangen, dan kun je je op elk moment afmelden voor deze e-mails via de afmeldmogelijkheid in elk bericht dat je ontvangt of via ons contactformulier.

SEPA: met deze machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om doorlopend het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.