Voor vragen bel: 020–626 44 36

STOP ONRECHT. NU.

Jij kan hierbij helpen. Word lid.

In je eentje voel je je misschien machteloos. Maar jouw lidmaatschap maakt echt het verschil! Want hoe meer leden, hoe groter de druk op machthebbers, hoe meer resultaat. Samen voeren we massaal druk uit op de leiders die onze vrijheid bedreigen. Word je lid?

Je bent al lid voor 10 euro per jaar. Je hoeft alleen het formulier in te vullen. Je kunt altijd opzeggen. Maar liever niet.

Je kunt natuurlijk ook eerst meer lezen over de leiders en over het lidmaatschap.

STOP ONRECHT. NU.

Met een jaarlijkse bijdrage van € 10,- ben je al lid. Een hogere bijdrage is van harte welkom.

Kies betaalfrequentie en bedrag:

U bent het bedrag vergeten
Postcode * is verplicht.
Huisnr. * is verplicht.
Toevoeging is verplicht.
Straatnaam * is verplicht.
Telefoon is verplicht.
Wij hebben uw rekeningnummer nodig voor de betaling
Wij hebben uw bic-nummer nodig voor de betaling
Privacy | SEPA disclaimer

Algemeen: Amnesty International gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Meer lezen over privacy

SEPA: met deze machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om doorlopend het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.